دکتر سیدخلیل فروزان نیا در همایشی تحت عنوان «اتحاد و همدلی» که با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان مهریز و نمایندگانی از شهرستان‌های بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در محل مسجد امیرالمومنین(ع) براستین مهریز برگزار شد

 به گزارش یزدفردا براساس اعلام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده از مهریز :دکتر سیدخلیل فروزان نیا در همایشی تحت عنوان «اتحاد و همدلی» که با حضور جمع کثیری از مردم شهرستان مهریز و نمایندگانی از شهرستان‌های بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در محل مسجد امیرالمومنین(ع) براستین مهریز برگزار شد، غیر بومی بودن مدیران را عامل اصلی عدم پیشرفت مناطق مختلف دانسته و گفت: عامل عقب افتادگی خیلی از استان ها و شهرستان ها اینست که مدیران آن و رؤسای دستگاه های اجرایی غیر بومی اند، لذا باید مدیران از جنس مردم همان شهر انتخاب شود.

فروزان نیا افزود: حال که شرایط و موقعیت پیشرفت حوزه انتخابیه مان فراهم شده ، بیایید با همدلی و اتحاد ،حق شهرمان را بگیریم و نگذاریم حق دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه نیز پایمال شود و اطمینان دارم با موفقیت حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، حق شهرستان‌های دیگر نیز داده خواهد شد و با همت شهرستان‌های دیگر، زمینه پیشرفت هر پنج شهرستان  فراهم خواهد آمد.

وی ابراز داشت: صادقانه می گویم که اولین نفری که بیشتر از من تلاش می کند حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده است که قطعاً با ورود او به مجلس شورای اسلامی مشکلات حوزه انتخابیه رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم مهریز در بلندطبعی سرآمد استان هستند، گفت:  اطمینان دارم مهریزی‌ها هیچ گاه حق شهرستان‌های دیگر را ضایع نکرده و نخواهند کرد.

وی ضمن اشاره به خدمات فرهمند نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: کاظم فرهمند پتانسیل و ظرفیتی که داشت را برای چهار شهرستان صرف کرد و خدماتی را برای این شهرستان ها ارائه داد و عقیده من اینست که باید در این دوره از مجلس فرصت را به دیگران بدهد تا هر دور نماینده ای از یک شهرستان وارد مجلس شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دخیل عباس زارع زاده از مردم خواستار رعایت قوانین انتخاباتی و احترام گذاشتن به این قوانین شد و افزود: امیدوارم بتوانیم شرایط را طوری پیش ببریم که در کنار قانون و در کنار رعایت مسائل شرعی همبستگی را بین خودمان حفظ کنیم و موجبات رفع ناعدالتی این حوزه انتخابیه را فراهم کنیم تا هر پنج شهرستان از آن سود ببرند.

وي با بيان اين كه رعايت قوانين، موجبات حضور هر چه بيشتر مردم در اين عرصه را فراهم خواهد كرد افزود: رعایت اخلاق و قوانین انتخاباتی از سوی کاندیداها و حامیان آنها نویدبخش آرامش فضای انتخابات خواهد بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا